międzynarodowe bilety autokarowe

Wyszukiwarka połączeń
Rodzaj biletu
  • w jedną stronę
  • w obie strony
  • open
Kraj wyjazdu:
Kraj docelowy:
Miasto wyjazdu:
Miasto docelowe:
Data wyjazdu:
Data powrotu:
Ilość osób:

Przepraszamy brak aktywnych połączeni dla podanych parametrów wyszukiwania, bardzo prosimy o wybór innego połaczenia.

Proszę o rozpoczęcie nowego wyszukiwania


Inline - modal window

 

proszę czekać szukam połączenia

 

Zadzwoń do nas 801 00 70 90 lub (+48 32) 445 70 90
0% prowizji !!

Warunki zakupu

Warunki zakupu biletu na portalu www.bileciarnia.pl

I Definicje
1. Bilet elektroniczny - bilet nakładu wybranego przewoźnika, nabyty i wydrukowany przez Klienta za pośrednictwem portalu www.bileciarnia.pl.
2. Klient - użytkownik portalu, osoba pełnoletnia korzystająca z serwisu w celu zakupu biletu lub złożenia zamówienia na rezerwację.
3. Pasażer - osoba pełnoletnia korzystająca z usługi przewozu na podstawie ważnego biletu.
4. Przewoźnik - wybrana przez Klienta firma wykonująca przewóz autokarem pasażerów, na podstawie licencji na wykonywanie przewozu osób.
5. Umowne Warunki Przewozu - szczegółowe warunki przewozu osób określane przez każdego z przewoźników, regulujące prawa i obowiązki Pasażera, jak i Przewoźnika.

II Zamówienie biletu
1. Każda osoba składająca zamówienie w sposób jednoznaczny oświadcza, iż zapoznała się z Warunkami Zakupu Biletu portalu bileciarnia.pl i w pełni je akceptuje, jak również umownych warunków przewozu przewoźników, na rzecz których działa portal.
2. Warunki Przewozu poszczególnych firm przewozowych dostępne są w systemie, bądź na życzenie drogą mailową.
3. Każda osoba dokonująca zamówienia oświadcza, iż jest pełnoletnia.
4. W przypadku zamawiania biletu na samodzielną podróż osoby która nie ukończyła jeszcze 18 lat, należy w pierwszej kolejności skontaktować się z bileciarnia.pl, w celu uzyskania zgody na samodzielną podróż osoby małoletniej.
5. W celu zamówienia biletu należy wyszukać połączenie, a następnie postępując zgodnie z instrukcją dokonać rezerwacji.
6. Każdorazowe dokonanie rezerwacji zostanie potwierdzone elektronicznie na uprzednio podany e-mail.
7. Rezerwacje biletów poniżej 7 dni do daty wyjazdu opłacane mogą być wyłącznie kartą płatniczą, lub przelewem elektronicznym.
8. Bilety autokarowe rezerwowane na portalu bileciarnia.pl dostarczane są w formie elektronicznej.

III Płatność
1. Płatność za bilet należy dokonać zgodnie z wybraną przez siebie opcją płatności: karta płatnicza, e-przelew lub tradycyjny przelew.
2. W przypadku wpłaty kwoty poniżej wartości zamówienia, klient zobowiązany jest do uiszczenia dopłaty do pełnej wartości. Brak dopłaty skutkuje anulacją rezerwacji i zwrotem kwoty uprzednio wpłaconej.
3. Płatność kartą i przelewem elektronicznym autoryzowana jest przez ecard i odbywa się na zabezpieczonej stronie poprzez połączenie szyfrowane.

IV Bilet
1. Bilet jest dokumentem uprawniającym do skorzystania z przejazdu na trasie i na warunkach określonych w bilecie, zgodnie z Państwa zamówieniem.
2. Bilet jest fakturą VAT w rozumieniu przepisów o podatku od towarów i usług jeżeli w jego treści dodatkowo umieszczono następujące dane: numery identyfikacji podatkowej NIP przewoźnika - sprzedawcy, numer i datę wystawienia biletu, odległość taryfową nie mniejszą niż 50 km, kwotę należności wraz z podatkiem VAT oraz kwotę podatku VAT.
Chcąc otrzymać fakturę należy skorzystać z zakładki "Faktury", w górnym menu.
3. Stawiając się na miejsce odjazdu autokaru należy posiadać przy sobie bilet uprzednio wydrukowany z systemu.
4. Bilet jest dokumentem na podstawie którego pasażer jest wpuszczany do autokaru, po uprzedniej weryfikacji przez załogę autokaru.
5. Bilet nie może być uszkodzony w stopniu nie pozwalającym na jego identyfikację, ani w żaden inny sposób.
6. W przypadku trwałego uszkodzenia, bądź zagubienia biletu istnieje możliwość jego ponownego wydruku.
7. Pasażerowie posiadający bilet ze zniżką winni okazać przy odprawie dokument stwierdzający zasadność udzielonej zniżki.
8. Osoby niepełnoletnie mogą podróżować tylko pod opieką dorosłego opiekuna, w szczególnych przypadkach zezwala się na podróż nieletnim po wcześniejszym wypełnieniu przez rodzica, bądź opiekuna formularza zgody na samodzielną podróż nieletniego.
9. Bilet jest imienny i nie można go odstępować osobom trzecim.

V Zmiany i zwroty biletów
1. Zwroty biletów możliwe są na warunkach określonych indywidualnie przez każdego z przewoźników w Umownych Warunkach Przewozu.
2. Rezygnacja z przejazdu obciążana jest każdorazowo kosztem określonym w warunkach danego przewoźnika.
3. Wszelkie operacje na bilecie jak zmiany bądź zwroty, dokonywane są samodzielnie poprzez panel klienta, z dostępnością 24h. Należy zalogować się na stronie "logowanie dla klientów' wpisując wymagane dane biletu, a następnie korzystając z odpowiedniej opcji dokonać zmiany lub zwrotu biletu.
4. Skorzystanie z systemu jest jednoznaczne z dokonaniem zmiany, w momencie wybrania rodzaju zmiany i zatwierdzenia jej. Zmiana każdorazowo będzie potwierdzona mailem wysłanym przez system na skrzynkę klienta.
5. Niewykorzystane bilety powrotne można zwrócić tylko w przypadku jeżeli ich czas realizacji nie upłynął i dopuszczone jest to przez przewoźnika.
6. Zmiana daty wyjazdu bądź powrotu możliwa jest tylko i wyłącznie przed terminem realizacji przejazdu i w większości przypadków wiąże się z opłatą za tą operację.
7. Ewentualne zmiany, zwroty biletów przesłane jako prośby droga mailową, dokonywane są w godzinach pracy biura (szczegóły w dziale kontakt).

VI Odpowiedzialność i reklamacje
1. Bileciarnia s.c. nie ponosi odpowiedzialności za jakość realizowanych połączeń i usług na pokładach autokarów.
2. Bileciarnia s.c. nie ponosi odpowiedzialności za płatności elektroniczne realizowane przez ecard.
3.Wszelkie reklamacje dotyczące realizowanego połączenia autokarowego przyjmowane są w formie pisemnej (e-mail lub fax) oraz przekazywane do siedziby właściwego Przewoźnika za pośrednictwem bileciarnia s.c.
4. Klient składający reklamację winien podać w niej daty przejazdu, numer linii, nazwę przewoźnika, oraz numer biletu.
5. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 30 dni od momentu jej otrzymania.
6. Klient na złożoną reklamację otrzyma pisemną odpowiedź.