międzynarodowe bilety autokarowe

Wyszukiwarka połączeń
Rodzaj biletu
  • w jedną stronę
  • w obie strony
  • open
Kraj wyjazdu:
Kraj docelowy:
Miasto wyjazdu:
Miasto docelowe:
Data wyjazdu:
Data powrotu:
Ilość osób:

Przepraszamy brak aktywnych połączeni dla podanych parametrów wyszukiwania, bardzo prosimy o wybór innego połaczenia.

Proszę o rozpoczęcie nowego wyszukiwania


Inline - modal window

 

proszę czekać szukam połączenia

 

Zadzwoń do nas 801 00 70 90 lub (+48 32) 445 70 90
0% prowizji !!

FAQ

Jak kupić bilet?
Cały proces zakupu biletu autokarowego rozpoczyna się na naszej wyszukiwarce, umieszczonej centralnie na głównej stronie ;ub w górnej części na każdej z podstron. Należy wybrać kraj wyjazdowy i docelowy, a następnie postępując zgodnie ze wskazówkami systemu dokonać rezerwacji, płatności i wydruku biletu.

W jaki sposób otrzymam bilet?
Bilety autobusowe sprzedawane są w formie elektronicznej, nie wysyłamy biletów pocztą, Każdorazowo po dokonaniu płatności za bilet Klient otrzymuje na podanego podczas rezerwacji maila informację o zakupie biletu i procedurze jego wydruku. Bilet można również wydrukować korzystając z linku "logowanie dla klientów" umieszczonego w naszym górnym menu. W sytuacjach wyjątkowych istnieje możliwość wysłania biletu mailem w formie pdf.

Czy mogę podróżować bez biletu, lub odebrać go u kierowcy?
Zgodnie z naszymi "warunkami zakupu biletu" każdy pasażer wsiadający do autokaru musi posiadać przy sobie bilet. W wyjątkowych sytuacjach możliwa jest podróż bez biletu, ale wyłącznie po wcześniejszej konsultacji z naszym działem obsługi klienta i uzyskaniu potwierdzenia o możliwości odbycia takiej podróży.
Każdy bilet autobusowy zarezerwowany na naszym portalu musi zostać opłacony zgodnie z wybraną przez Państwa formą. Niestety nie ma możliwości dokonania rezerwacji i opłacenia biletu u kierowcy.

Co zrobić, gdy bilet się zgubi, jak go odzyskać ?
Za każdym razem gdy bilet autokarowy ulegnie zniszczeniu lub zagubieniu można go ponownie wydrukować w ten sam sposób jak po zakupie, logując się w panelu klienta - link "logowanie dla klientów".

Chciałbym otrzymać fakturę za bilet, czy jest taka możliwoś?
Oczywiście w większości przypadków jest taka możliwość. Należy skorzystać z linku "faktury" który znajduje się w naszym górnym menu. Następnie wybrać firmę przewozową i postępować zgodnie z informacjami w formularzu. Niektóre firmy nie wystawiają jednak faktur i jest to dopuszczalne przepisami. Należy w takim przypadku zafakturować sam bilet, który w rozumieniu przepisów o podatku od towarów i usług jest fakturą VAT jeżeli w jego treści dodatkowo umieszczono następujące dane: numery identyfikacji podatkowej NIP przewoźnika - sprzedawcy, numer i datę wystawienia biletu, odległość taryfową nie mniejszą niż 50 km, kwotę należności wraz z podatkiem VAT oraz kwotę podatku VAT.

Czy mogę zabrać psa lub inne zwierzę do autokaru?
Niestety większość firm przewozowych nie zabiera na pokład autokarów żadnych zwierząt. Zdarzają się jednak wyjątki. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z naszą infolinią.

Mój syn ma 13 lat i chciałabym go wysłać na wakacje do rodziny za granicą.
Osoby nieletnie mogą podróżować samodzielnie, wg. przepisów określonych w regulaminie przewozu danego przewoźnika. Niektórzy przewoźnicy dopuszczają podróż nieletniego, który ukończył już 12 lat. Za każdym razem, kiedy chcą Państwo wykupić bilet autokarowy dla nieletniego dziecka prosimy o wcześniejszy kontakt z naszym działem obsługi klienta, który poinformuje i pokieruje dalszą procedurą zakupu biletu.

Muszę dojechać na miejsce odjazdu autokaru z innego miasta. Boję się że się spóźnię, co zrobić żeby autokar poczekał?
Niestety obowiązkiem pasażera jest wcześniejsze stawienie się na miejsce zbiórki. Autokar nie może czekać, gdyż kierowcy zobligowani są do przestrzegania rozkładu jazdy.

Wyjeżdżam z dużego dworca, jak mam odnaleźć przystanek z którego autokar odjedzie?
Jeżeli na bilecie, bądź rozkładzie nie zostało podane stanowisko, to z reguły autokary odjeżdżają z jednego miejsca. Najlepiej zapytać obsługę na dworcu, która wskaże miejsce odjazdu.

Jak rozpoznam autobus, którym mam podróżować?
Przede wszystkim należy oczekiwać w miejscu podanym na bilecie. Autokar ,bądź bus na trasach krajowych, zawsze będzie posiadał za przednią szybą tabliczkę informacyjną z podanym symbolem, bądź nazwą trasy, zgodnie z informacją na bilecie i w rozkładzie jazdy. Jeżeli autokar, który podjedzie na miejsce zbiórki nie będzie należał do firmy realizującej połączenie autokarowe, to również za przednią szybą będzie posiadał nazwę przewoźnika, na rzecz którego realizuje kurs. Zaleca się również podejście do autokaru który podjedzie na określony przystanek i zapytać kierowcę lub pilota czy ten autokar jest tym którym mamy podróżować.

Czy mogę zarezerwować bilet i zapłacić go u kierowcy?
Niestety nie ma takiej możliwości. Każdy bilet autokarowy zarezerwowany na naszym portalu musi być opłacony u nas, zgodnie z wybraną w systemie opcją.

Chciałbym dokonać zmiany na bilecie, jak mam to zrobić?
Każdorazowo chcąc dokonać zmiany na bilecie należy zalogować się do biletu poprzez link w górnym menu - "logowanie dla klienta". Następnie należy kliknąć odpowiedni link w zależności jakiej firmy mają Państwo zakupiony bilet. Konkretne przykładu biletów podane są na stronie. Po kliknięciu na link  należy się zalogować i wybrać żądaną operację. Zmiana będzie możliwa tylko i wyłącznie zgodnie z warunkami przewozu. W przypadku przewoźników, którzy nie wyrazili zgodę na samodzielne dokonywanie zmian przez pasażera, należy przesłać do nas maila z prośba o dokonanie takiej zmiany.

Wróciłam z zagranicy samochodem, czy mogę oddać bilet, który miałam na powrót?
Oczywiście taka możliwość istnieje, jeżeli dopuszczają to "warunki przewozu" przewoźnika, na rzecz którego został wykupiony bilet. Należy zalogować się do panelu korzystając z linku "logowanie dla klienta" i samodzielnie wykonać zwrot. Można również przesłać do nas informację drogą mailową, podając wszystkie niezbędne dane biletu, pasażera i dane do ewentualnego zwrotu pieniędzy.